loading...
پرتال تفریحی نيم نايس
Behzad بازدید : 420 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

آهنگ پیشواز" target="_blank">کد آهنگ پیشواز پویا بیاتی

۴۴۱۱۰۴۲۹ / مروارید / پویا بیاتی

**

متن آهنگ پویا بیاتی مروارید :

ممنونم از چشمی که برای دیدن من باز کردی

خندیدی و شیرین ترین صبح منو آغاز کردی

حالم سره جاشه تو که باشی همیشه کنارم

تنهات نمیذارم تو هم تنها نرو تنهام نذارم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده گرامی دارم امیدوارم اوقات خوشی رو تو وب نیم نایس سپری کنید
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
ارسال لینک

کد گرد شدن دو گوشه عکس